Pokud je klient s čímkoli v Dílnách tvořivosti nespokojený, může si stěžovat. Stížnosti řeší jeho klíčový pracovník. V případě stížnosti na klíčového pracovníka či jiného zaměstnance organizace, řeší stížnost ředitelka, která je informována o každé stížnosti a dohlíží na její vyřízení.
Stížnost je možné předat osobně, písemně – prostřednictvím e-mailu dilny_tvorivosti@seznam.cz nebo vložit do schránky pro to určené. Tato schránka se nachází na chodbě naproti výtahu.
Podávání a řešení stížností se řídí § 99 a a § 99 b Zákona o sociálních službách.
1. Kdo může podat stížnost?
- osoba, které je nebo byla služba poskytována,
- její zákonný zástupce, opatrovník nebo podpůrce,
- osoba blízká, je-li stěžovatel zdravotně indisponován nebo zemřel,
- zmocněnec,
- člen domácnosti oprávněný ji zastupovat,
2. Lhůta a formální požadavky:
- Stížnost se podává přímo poskytovateli služby do 1 roku od vzniku důvodu
stížnosti. - Podání nesmí poškodit stěžovatele nebo uživatele služby
3. Povinnosti poskytovatele:
- Vyřídit stížnost do 30 dnů (lze prodloužit o dalších 30 dnů s informováním stěžovatele),
- informovat písemně o výsledku,
- vést písemnou evidenci,
- umožnit stěžovateli nahlížet do dokumentace a pořizovat kopie nebo výpisy